Alem dostlarım var benim!


                                                                 SEVİL DENİZ İLE DEVR-İ ALEM

Alem dostlarım var benim.

Geçen hafta talepler üzerine sevildeniz.blogspot.com.tr’den bundan sonra her gün yemek tarifleri paylaşacağımı duyurmuştum. Ama sade bir şey yapmayı oldum olası sevmediğimi bilirsiniz.

Facebook da devamlı şifa üzerine paylaşımlar yapmaya çalışıyorum. Eh şehrin eğlence hayatı üzerine söyleşiler, bir de haftanın yeni kitaplarını, gündemdeki filmleri de eklersek nasıl olur… Takipçilere yakın zamanda hediyeler de geliyor. Bence sitenin takip et tuşuna bir göz atın!

Blog gün geçtikçe farklı yönlere kaymaya başlıyor haberiniz olsun!

Blog açılalı 2 gün olmuş, küçüklük arkadaşım akşam saatlerinde beni arıyor.

Kendisi müzmin bekârlamızdandır. ''Seni evlendireyim artık başımıza kalacaksın'' dediğimde ‘’önce sen evlen bana da sıra gelsin’’ der hemen.
''Kafamda ona lâyık gördüğüm bir kızcağız var ama bizimki nuh diyor, peygamber demiyor.'' O da benim gibi bir kere evlendim yeter diyenlerden. ‘’Ömür boyu başındayım üzgünüm senin için’’ diyor. Kura çektik bana çıktı. :) Şaka bir yana iyi bir dostumdur. Canım benim.

Cem ile telefonda konuşmamız şöyle…
‘’Yeni blog tam bana göre şekercim hayırlı olsun. Sakın bize yaptığın o alengirli yemekleri siteye ekleme… Çok lezzetliler ama o malzemeleri ben nereden bulurum. Dün senin menemen tarifini uyguladım. Valla aynı sizde yediğim gibiydi. Dolapta belirli malzemeler vardı eskiden. Dün senin tarifi okuyup, markete uğradım. Aa bu arada bekâr arkadaşlarıma da blogunun adresini verdim, seni tanıdığımı, evinizde çok yemek yediğimi söyledim.'' Onlar da seni takip ediyor demez mi…
İnanın kahkahalarla gülmeye başladım. Evet bir de beyler için konular bulmam lazım. Bu konuşmadan bu sonuca vardım.

Günde sadece yarım saat ayırırım dediğim blog en az 2 saatimi almaya başladı. Sabah 04:00 bile olsa, yazı paylaşmadan uyumuyorum. Tarifler Cem ve arkadaşları yüzünden basit tariflere de dönüştü.

Haberiniz ola!

Hadi kalın sağlıcakla…

Fotoğraftaki adak mumları Samos Adası'nda kimler için yaktığım da ben de saklı kalsın! :)))

Sevil Deniz

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lübnan Usülü Humus ( Hummus Bil Tahina )

Isparta Fırın Kebabı ( Kebabçı Kadir Usta Hüseyin Açıkalın'ın Tarifi )

Isparta Mutfağı’nın Kabune Pilavı'nın Hikayesini Biliyor musunuz?