Herkese Merhaba

     
                                               SEVİL DENİZ İLE DEVR-İ ALEM














Herkese Merhaba,


Bu akşam yolda yan apartmanımızda oturan komşum Sevgili Ender’e rastladım. Yemek tariflerini ilgiyle izliyorum demez mi? Gün geçtikçe beni stres sarıyor arkadaşlar.

Amerika’dan bir arkadaşım,  Türk marketine benim blog adresimi vermiş ve reçetelere bir göz atmasını istemiş. Neden diye sorduğumda; ona göre ürün tedarik etmesini istemiş. ‘’Biz başladık bile senin tariflerini yapmaya’’ dedi. ‘’Pepeçura ne güzel bir şeymiş’’ dedi.

Ben stres yapmayayım da kim yapsın!

Bu haftadan itibaren çok daha fazla tarif sırada…

Sevil Deniz




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lübnan Usülü Humus ( Hummus Bil Tahina )

Isparta Fırın Kebabı ( Kebabçı Kadir Usta Hüseyin Açıkalın'ın Tarifi )

Isparta Mutfağı’nın Kabune Pilavı'nın Hikayesini Biliyor musunuz?