İstanbul’un Gözde Mekanları

                                                     SEVİL DENİZ İLE DEVR-İ ALEM



İstanbul’un Gözde Mekanları 

Sevgili Dilek bizim kızlar grubumuzun en çılgını. Biz muhteşem beşliyiz.  Dünyanın neresinde olursak olalım,  whatsup grubumuz sayesinde birbirimizi adım adım izleriz. Hepimizin İstanbul’da olma anı oldukça sınırlı zamanlar.  Genelde ben onlara katılamıyorum diye bana oldukça kızıyorlar. İşleri bitirir bitirmez nefesi onların yanında alırım.  Dilek İstanbul’daki  mekanları  çok iyi bildiği için sizlerle bu hafta paylaşmasını rica ettim.

Sevgili Dilek bize İstanbul’un seçkin mekânları'ndan ve gece hayatından biraz bahseder misin?

ISTANBUL’DA SEZON AÇILDI!!

Havaların güzel gitmesiyle oldukça ertelenen İstanbul gece hayatı kış sezonu mekânları ardı ardına kapılarını açmaya başladı…

Bu sene yine bol alternatifli bir gece hayatımız olacak. Benim gibi ‘SIKI ÇALIŞ -  İYİ EĞLEN’ diyenlerdenseniz, her zevke göre eğlence vaadi kesin!

Uzakdoğu seyahatlerimde hep özendiğim ‘canlı müzik’ konsepti bu sene İstanbul’da da bayağı popüler olacak gibi… Etiler’deki Fenix de açılacak olan ‘Üst KAT’, Emirgân' daki ‘Gizli Kalsın’, Cihangir’deki ‘ Bi alt kat’, geç canlı müzik mekanı  ‘Dutluk’’ ve yepyeni canlı müzik alternatifi ‘Carbon’ birkaç güzel örnek.

Ayrıca Gazino konseptine bir nevi geri dönüş olarak Hazineciler People, 10Karakoy Teras ya da senelerdir bu geleneği sürdüren Nardis Jazz Club, diğer güzel alternatifler olabilir..,

‘MUST’ popüler olmaya devam edecek , yeni bir yer arayışları varmış, onlarda gizli mekân konseptine katılacaklar gibi. Özellikle perşembe geceleri Tarık Koray’ın seti çok eğlenceli. Yine Nişantaşı Biber benim keyif aldığım bir mekân.

İlla da manzara olsun dersek, Sunset Brasserie’ yi gerek ambians, gerek müzik olarak hâlâ en üstlerde sayarım.

Daha hareketli ve yabancı müzik ağırlıklı eğlenelim derseniz, Karaköy Mitte, Beyoğlu Corridor ve Bomonti Şişli önerebileceğim, gitmeyi sevdiğim ve rahat dans edebildiğim diğer mekânlar.
Keyifli ve bol danslı geceler dilerim!

Sevgili Dilek Ergen’e paylaştığı bilgilerden dolayı sonsuz teşekkürler…

Sevil Deniz



instagram sevildeniz

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lübnan Usülü Humus ( Hummus Bil Tahina )

Isparta Fırın Kebabı ( Kebabçı Kadir Usta Hüseyin Açıkalın'ın Tarifi )

Isparta Mutfağı’nın Kabune Pilavı'nın Hikayesini Biliyor musunuz?