Hayat işte... Güzel düşün, hisset, uygula ve yüreğine aksın! Çok şükür, bin şükür...

                                                                                              SEVİL DENİZ İLE DEVR-İ ALEM




Hayat işte... Güzel düşün, hisset, uygula ve yüreğine aksın! Çok şükür, bin şükür...

Konferanslarım sırasında öğrenci arkadaşlarım bana yaşam sırlarımı soruyorlar...

''Yüreğinizi insanlara açın, zaman zaman darbe yeseniz de yine açın'' diyorum. ''Onlar size hayatın farklı yönlerini öğretecekler '' diyorum. ''Koşulsuz, şartsız sadece sevginizi vermenizi öneriyorum'' diyorum. Gözlerinizin ışıltılı enerjisini de onlarla paylaşın'' diyorum... ''Hocam bu devirde çok zor değil mi?'' diye sorduklarında, ''ben bu devirde de inanılmaz güçlü mucizeler yaşıyorum lütfen inanın'' diyorum.

Geçen gün bir tane öğrenci arkadaşım mesaj yazmış,'' hocam haklıymışsınız, mucizeler gelmeye başladı, iyi ki varsınız, teşekkür ederim.'' yazmış... Her an mucizelere inanmak lazım.


Sevgi yüreğinizde daim olsun!

Sevil Deniz

www.sevildeniz.com











Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lübnan Usülü Humus ( Hummus Bil Tahina )

Isparta Fırın Kebabı ( Kebabçı Kadir Usta Hüseyin Açıkalın'ın Tarifi )

Isparta Mutfağı’nın Kabune Pilavı'nın Hikayesini Biliyor musunuz?