SEVİL DENİZ İLE DEVR-İ ALEM

Malum yaz geliyor... Evlerimizde tatlı bir telaş başladı. Şaka şaka ne tatlısı aç kaldığımız, her yediğimizin kalorisini hesapladığımız, matematik okuduğumuza kahrettiğimiz günler  başladı... Ah o kalori hesapları yok mu?

Ben hippo tiroid hastalığı  ile senelerdir cebelleşiyorum. Hani şu kilo vermenizi engelleyen deli hormonlarım var benim... Beni pek de rahat bırakmıyorlar.

Ben de o seyahatten sonra, bu seyahatten sonra demeden diyetisyene başladım. Ama Türkiye'de gitmediğim diyetisyen oldukça az. Beni ellerinde tutmak ise oldukça zor. Düşünsenize günde en az 3-4 mekânda toplantı yapıyorum. Bazen sadece kahve içip kalkmayı tercih ediyorum.

Geçen hafta iş nedeniyle yurt dışında bir konferansa katılmak zorundaydım. Michelin Yıldızlı restoranlar, efsane tatlılara aldırmadan başladık diyete... Yediklerimi, içtiklerimi her seferinde diyetisyeninize yolluyorsanız, durum vahim. Ama Allah var kendisine dürüst davrandım, o da ilk haftadan beni sıkmadı. Makaronlarımı da yedim, tatlıları da deneyimledim ama bazen de onları yedim diye diğer yemekleri vazgeçtim. Ve sonuç 1 haftada 2 kg 200 gram. Ölçümlere göre bunun bir kilosu yağmış. Kendilerinle vedalaşmam çok iyi oldu. Yaz geliyor malum... Yaz ayları bize belki güzel haberlerle gelebilir.

Ben de durur muyum? Yaz düğünleri başlıyor. Genç kızlarımız, yeni evlenecekler için önerileri diyetisyenim Özden hanım'dan rica ettim. O da sağolsun beni kırmadı ve sizin için yazılar hazırlayacak ben de paylaşacağım. Bence kilo sorununuz varsa takipte kalın. Teşekkürler Özden Kaçar...

Yaz Geliyor... Kiloları Baharda Bırakalım Ne Dersiniz?

Vücudundan 2 kg 200 gram eksiltmiş bir dost...

Sevil Deniz

www.sevildeniz.com

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lübnan Usülü Humus ( Hummus Bil Tahina )

Isparta Fırın Kebabı ( Kebabçı Kadir Usta Hüseyin Açıkalın'ın Tarifi )

Isparta Mutfağı’nın Kabune Pilavı'nın Hikayesini Biliyor musunuz?